ГАЗОБЕТОН AEROC З АВТОКЛАВНОГО БЕТОНУ

 В процесі проектування і будівництва приватного будинку перед забудовником нерідко виникає проблема вибору між двома конструкційно-теплоізоляційним матеріалом - газобетон Aeroc, або пінобетонними блоками. Це завдання ускладнюється деякою плутаниною в термінології, використованої будівельниками, а також  необізнаністю споживачів (цілком, втім, природно) в питаннях виробництва пористих матеріалів. На чому ж зупинити свій вибір.

Спробуємо розібратися.

 Насправді газобетон і пінобетон є різновидами легкого пористого бетону - штучного кам'яного матеріалу на основі мінерального в'яжучого з рівномірно розподіленими за об'ємом порами. Сотні тисяч найдрібніших осередків, заповнених повітрям, надають цьому матеріалу надзвичайно високі теплоізоляційні властивості, що дозволяють зводити з нього одношарові конструкції, що повністю відповідають вимогам «Теплова ізоляція будівель» при невеликій товщині стін.
  Відмінності між піно-і газобетоном обумовлені різницею в технологіях виробництва, які в свою чергу визначають якість кінцевого продукту. Серед виробників газобетону особливої ​​уваги заслуговує продукція «Аерок». Саме тому подальший аналіз буде проводитися на прикладі цієї марки. Аeroc - випускається на обладнанні «Masa-Henke» - є гарантією німецької якості, а його продукція має технічні характеристики, що перевершують показники конкурентів. Блоки випускаються відповідно до ТУ У В.2.7.-26.6-33384219-001 2008, вимоги якого повністю відповідають вимогам чинного в нашій країні ДСТУ Б В.2.7-1372008 «Блоки Із ніздрюватого бетону стінові дрібні». Компанія завжди прагне до того, щоб її продукти в повній мірі відповідали діючим стандартам, тому якість продукції знаходиться на незмінно високому рівні, що забезпечується жорстким по операційний контролем і періодичними випробуваннями в лабораторії заводу.

Компоненти Сировини

  Для виробництва газобетонних блоків  використовується тільки натуральна екологічно чиста сировина: вапно, вода, невеликі кількості цементу і кремнеземний компонент (кварцовий пісок). Для утворення пір в суміш, отриману шляхом перемішування всіх рецептурних компонентів, додають невелику кількість алюмінієвого газоутворювача. Як відомо, алюміній абсолютно нешкідливий для  здоров'я, тому з нього роблять кухонний посуд, упаковку харчових продуктів і т.п. У результаті реакції алюмінію з вапном утворюється «штучний камінь», пронизаний тисячами маленьких пір, - екологічно чистий будівельний матеріал, не виділяє ніяких шкідливих речовин і абсолютно безпечний для здоров'я людей. Сучасні технології виробництва гарантують отримання однорідної структури газобетону, тому властивості блоків з цього матеріалу абсолютно однакові як у вертикальному, так і в горизонтальному напрямку. При виробництві пінобетону використовується схожа рецептура (портландцемент, пісок, вода), але функцію порообразователя виконують різні види піноутворювачів. Пориста структура виходить в результаті перемішування бетонної суміші з наперед приготованою піною, або при безпосередньому додаванні піноутворювача в суміш.
  

Процес виробництва


 Автоклавна обробка матеріалу є важливим технологічним етапом виробництва газобетонної продукції. У процесі автоклавування сформовані газобетонні блоки впродовж 12:00 піддаються тепловій обробці в середовищі насиченої водяної пари при температурі 195
ºС і тиску 12 атм. Ця процедура істотно  підвищує  міцність матеріалу, а також у кілька разів зменшує усадку, що, в свою чергу, знижує ризик появи усадочних тріщин. Така технологія дозволяє отримувати однакову якість матеріалу в будь-якій точці готового виробу  від партії до партії, що практично недосяжно у виробах з пінобетону, оскільки процес його твердіння відбувається в природних умовах, високотемпературна автоклавна обробка не застосовується, тому цей матеріал поступається газобетону по міцності і деяким іншим характеристикам. Зокрема, найпошириніші марки по щільності виробів з автоклавного газобетону - Д400 і Д500, це конструкційно-теплоізоляційний матеріал, що володіє достатньою міцністю, щоб зводити несучі стіни, в той час як неавтоклавний пінобетон випускається з марками по щільності Д600 і вище, при цьому поступається як в міцності, так і в теплозахисних функціях. Крім того, для пінобетону характерна усадка (деформація) при висиханні. В результаті усадкових процесів в конструкціях, складених з пінобетону, можуть утворюватися тріщини, іноді вельмо значні. Газобетон, минувший  автоклавну обробку, позбавлений цього недоліку.
  

Особливості  упаковки


   Якість упаковки будівельних матеріалів визначає ступінь надійності їх захисту від негативного впливу атмосферних опадів, що має принципове значення при тривалому зберіганні в умовах відкритого будівельного майданчика. Міцна термозбіжна плівка, в яку герметично упаковується газобетон Аерок, запобігає зволоження блоків при несприятливих погодних умовах. Звільнена пакувальна плівка виконує ще одну функцію: її з успіхом використовують для захисту інших будівельних матеріалів і незакінчених огороджувальних конструкцій від дощу та снігу. Пінобетонні блоки можуть бути упаковані в неміцний поліетилен або можуть поставлятися без усякої упаковки, що в кінцевому підсумку негативно впливає на стан будівельного матеріалу і нерідко призводить до відколів і підвищеної вологості продукту.
 Геометрична точність блоків = економія + збереження тепла в будинку, розміри виробів витримуються з дуже великою точністю. Це дає можливість укладати блоки не на звичайні розчини, а на клейовий розчин АEROC для тонкошарової кладки, що дозволяє влаштовувати шви товщиною всього 2-3 мм. Така кладка на відміну від кладки на цементно-піщаному розчині дозволяє зводити стіну однорідною, без «містків холоду», які значно знижують термічний опір огороджувальної конструкції. Комплексний підхід компанії передбачає не тільки виробництво якісних продуктів з газобетону, але і поставку додаткових товарів та інструментів, ідеально відповідних блокам, а також професійні рішення в галузі логістики та кваліфіковану консультацію фахівців компанії, що сприяє зниженню  тривалості  будівельного  процесу і гарантує максимально високу якість будівництва.